Friday, March 25, 2011

[Photo] Seungri Me2day Update (110325)


Seungri: 우와!!!!빅뱅의 TOP이다 !!!ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ신기하다..잘생겼네… 부럽 ㅎㅎㅎㅎ 

Translations: Wow!!!! It’s Big Bang’s TOP !!! Hehehehehehehehehehehehehehehe So amazing..He’s so handsome/cool… I’m jealous hehehehe

Tags: 10꼬로스꼬모, 베이스볼점퍼, 티셔츠, 스마트폰케이스, 랩탑케이스, 리미티드
Tags: 10 Corso Como, Baseball Jumpers, T-Shirt, Smartphone cases, Laptop cases, Limited

credit: viofbb@me2day

0 coments:

Post a Comment